Bilgisayar Açılırken "Num Lock" Tuşunun Açık Gelmesini Sağlamak

Bu yazımda size hepinizin işine yarayacağını düşündüğüm küçük bi registry ayarından bahsetmek istiyorum. Sizi bilmem ama Bilgisayarlarda beni en çok sinirlendiren "default" ayarlardan biri "Log on" ekranında "Num Lock" tuşunun kapalı gelmesidir. Eğer bu ayar sizi de en az benim kadar sinirlendiriyorsa işte çözümü :)



Bu basit değişiklik için öncelikle Başlat/Çalıştır menüsüne girip bu alana "regedit" yaziyoruz.

Ardından;

Bilgisayarım\HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard

tabına geliyoruz ve "InitialKeyboardIndicators" seçeneğini editleyerek default'ta "0" olan değeri "2" yapıyoruz. Artık her Log-On ekranında "Num Lock" tuşuna basmaktan kurtuldunuz .. :)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
harikasınız .çok teşekkürler
Adsız dedi ki…
teşekkkür ederim eski bir yazı ama şimdi benim işime yaradı bursadan selamlar
Adsız dedi ki…
Teşekkürler
burak sağlık dedi ki…
teşekkürler, çok uzun zamandır bu sorunu yaşamama rağmen ilk defa aklıma geldide araştırdım ve burayı buldum, kurtuldum :)
ismail dedi ki…
teşekkür ederim önemli bir detaydı
ismail dedi ki…
teşekkürler önemli bir detaydı hallettim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SAP ‘ye Giriş

Pazarlama Yönetiminde Değer Kavramı

DHCP Relay Agent Uygulaması